2010. december 6., hétfő

Adventi idő, 2. hét Hétfő

Adventi idő, 2. hét Hétfő

Maga az Isten jön, és megszabadít minket! Nézzünk magunkba, és nézzünk körül a világban! Ha én vagyok a tömeg, észreveszem-e, hogy valaki olyan közeledik, akinek nagy szüksége van arra, hogy Jézushoz menjen, észre veszem-e, hogy csoda történt? Ha én vagyok a farizeus, nyitott vagyok-e Jézus szavára? Nyitott vagyok-e mások örömére? Ha én vagyok a bénát segítő emberek egyike, fölmegyek-e érte a tetőre, mert neki fontos a gyógyulás? Ha én vagyok a béna, türelemmel viselem-e a megpróbáltatásokat? Elfogadom-e a segítséget? Értékelem-e hogy fölmennek értem a tetőre is? Elhiszem-e, hogy az én nehézségem erőt adhat valakinek? Bízom-e Jézus gyógyító erejében? Hála ébred-e a szívemben a gyógyulásért? Isten dicsőségére futok-e haza egészséges lábaimon? (adventi üzenet lista 2010)
További gondolatok...

Nincsenek megjegyzések:

Vendégkönyv

Subscribe in a Reader

Térkép

Bible

PayPerPost, Inc

PPP Direct

PayPerPost, Inc

PPP Direct

Fogarasi Levente

Fogarasi Levente
Születésnapom