2012. május 12., szombat

Húsvét ötödik hete – szombat


1%-kal több Örömhír!
Kérjük, amennyiben teheti, támogassa Alapítványunkat adója 1%-ának felajánlásával, hogy azt az evangélium terjesztésére fordíthassuk.
Kérésére szívesen küldünk rendelkező nyilatkozatot, amely igényelhető: info@missiochristi.hu e-mail címen.
Missio Christi Alapítvány
Adószám: 18254589-1-43

Hirdetni az evangéliumot
2012. május 12. Húsvét ötödik hete – szombat

P. Patrick Langan LC

Jn 15, 18-21
Ha a világ gyűlöl benneteket, tudjátok meg, hogy engem előbb gyűlölt nálatok. Ha a világból valók volnátok, a világ szeretné azt, ami az övé. Mivel nem vagytok a világból valók, hanem kiválasztottalak titeket a világból, azért gyűlöl benneteket a világ. Emlékezzetek a szóra, amit mondtam nektek: Nem nagyobb a szolga uránál. Ha engem üldöztek, titeket is üldözni fognak; ha az én szavamat megtartották, a tiéteket is megtartják majd. Ám mindezeket az én nevemért fogják tenni veletek, mert nem ismerik azt, aki küldött engem.

Bevezető ima: Uram, köszönöm, hogy időt szánsz rám. Sok világi dolog vonz, de Uram, Te ragadod meg leginkább figyelmemet. Benned van reményem, és szeretlek téged. Talán nem értem igazán, mit jelent szeretni, talán nem úgy szeretlek, ahogy kellene, de valóban szeretlek.

Kérés: Uram, segíts látnom, hogy neked is szükséged volt a kitartásra a mindennapi terhek elviseléséhez!

1. Teher. „A világ engem előbb gyűlölt.” Ez az Újszövetség hihetetlen története. Krisztus eljött közénk, de a világ ellene volt. És ahogy Krisztus története az evangéliumban előrevetíti, az ellenséges érzület vele szemben egyre rosszabbodik: A veszély az evangélium oldalain egyre növekszik. Ez valóban nehéz teher volt Krisztus számára, olyan volt, mint egy szülő terhe, akinek gyermekei ellene fordulnak. Talán én is érzem ezt a terhet. Lehet, hogy olykor én is megtapasztalom az emberek elutasítását: azokét is, akik szeretnek engem, és azokét is, akik nem hisznek.

2. Fogadd el! Krisztus elfogadta ezt. Nem vitatkozott. Biztos vagyok benne, hogy kérte Atyját, hogy adjon neki könnyebb utat. Ez a mi életünkben is így van. Gyakran szembesülök problémákkal, még akkor is, ha jót akarok tenni. Eljön az életben egy pillanat, amikor el kell tudnom fogadni korlátaimat, és azokat a korlátokat, amiket mások tesznek rám. Ez egy emlékezetes pillanat az életben - a pillanat, amikor elfogadom keresztemet, ahogy Krisztus tette. Ez az elfogadás nem könnyű, de mélységes békével, sőt, olykor örömmel tölti el szívemet.

3. Megoldások. Miután elfogadtam a keresztemet, új lendületre kapok, a képzeletem beindul. A szeretet mindig megoldásokat keres: Krisztus folyamatosan kereste a módját, hogy elérje az embereket. A legjobbamat kell adnom, hogy képes legyek evangelizálni, még akkor is, ha elutasítással találkozom. Krisztus segítségével semmilyen akadály nem lehet túl nagy. Segíteni fog nekem leküzdeni a problémákat, amikkel szembetalálom magam. A legfontosabb, hogy midig figyeljek az Ő akaratának szeretetből történő teljesítésére. A többiről Ő fog gondoskodni.

Beszélgetés Krisztussal: Uram, te tudod, mi az én terhem. Tudod, mi rabolja el álmomat, és mi ébreszt fel álmomból éjszaka. Segíts elfogadnom terheimet, ahogy Te is elfogadtad keresztedet!

Elhatározás: Ma nem fogok panaszkodni és vitatkozni; azt keresem, hogyan könnyíthetem meg mások terheit.

Erdő Péter bíboros atya 2012. májusi imaszándéka:
Imádkozzunk, hogy az új evangelizáció elmélyítse és megelevenítse hitünket, és ráébresszen arra, hogy Krisztus örömhírét mindenkinek tovább kell adnunk.

Május 19-én, szombaton 17.30-tól ismét megrendezésre kerül a Pure Fashion Magyarország Divatmisszió hagyományos évadzáró gálaestje.
Helyszín: Budai Ciszterci Szent Imre Gimnázium díszterme (1113 Bp. Villányi út 27.)
Belépők igényelhetők: jsagi@purefashion.hu
Mindenkit szeretettel várunk!

Nincsenek megjegyzések:

Vendégkönyv

Subscribe in a Reader

Térkép

Powered By Blogger

Bible

PayPerPost, Inc

PPP Direct

PayPerPost, Inc

PPP Direct

Fogarasi Levente

Fogarasi Levente
Születésnapom
Powered By Blogger